Soccer

Träningen idag gick mycket bättre. Åt mer under dagen och åt lite precis innan så hade mycket mer energi.
Så idag behövde jag inte skämmas när vi åter igen sprnag massor..
Men ja, idag var en bra träning.
Massa styrka först, och det gör ganska ont när man resan har sjuk träningsvärk i benen.
Plus känslan när man tror man är färdig för där stoppade vi förra träningen och coach har lagt till 7 andra övningar, den är inte att leka med..
Sen efter det, springa som en idiot.
Men idag gillade jag nästan det, iaf nu efter. Det känns j'vligt bra även att jag har lust att skära av mina ben.
Jag undrar hur de kommer bli eftersom vi bara komma tillägga saker för varje dag, frågan är om jag kommer kunna gå på fredag. haha
Nej men även att träningen var sjukt tuff var det en rolig träning. Laget verkar härligt och jag håller ihop med en tjej Ashely väldigt mycket. Hon är enligt mig den bästa i laget, och när vi pratar om fotboll verkar de som vi läser spelat på samma sätt.
Mitt lag här.. folk där är verkligen inte de bästa. vissa har ingen kroppskontakt eller något när dem spelar.
JA, vi fick faktiskt spela små spel en pytte liten stund av slutet, antagligen för vi kämpade väldigt hårt när vi sprnag så fick vi några få minuter med bollen. Det var roligt.

Nu ska jag fortsätta att ligga i min säng (som jag redan gjort i säkert två timmar) och läsa, sen sova.
Idag ser jag faktiskt fram emot morgondagens träningen.
Fast jag längtar fortfarande tills denna veckan (kanske nästa också) för då är de värsta över.

Jag tror det kommer bli en rolig säsong även om vårt lag antagligen kommer förlora ganska mycket. haha

ha de bra! puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0