If you never try, you will never get there!

Vakna precis upp efter lite mindre än en timmas sömn. Älskar att sova bara sådär en pytte liten stund på dagen!
Idag hade jag en jättebra dag i skolan, vet inte när jag skratta så mycket.
På lifetime sports spelade vi volleyboll och ja det var bara sjukt roligt.
Fick många frågor om sverige idag, och det gör bara dagen ännu bättre!

Ikväll ska jag bara vara hemma och umgås med familjen.
Förra helgen var jag nästan inte hemma något och imon kväll ska jag ut igen så tänkte att de är mysigt att ha en kväll med dem.
Imon blir det först bowling med Frida, eller det är något speciellt event med Mikes företag men vi ska iaf dit.
Sen på kvällen ska jag med Naomi till hennes youth group..
Ja, jag älskar inte precis att gå till kyrkan men man ska ju alltid vara öppen för nya saker och alltid säga ja.
Och jag gillar att umgår med Naomi jättemycket så det blir nog inte så dåligt.
Jag är ju också här för att se hur alla här lever, att ha kvällar med deras youth grupper är väldigt vanligt för ganska många här så det blir nog kul!

Nu ska jag visa er några bilder från förra helgen!
Dem kommer snart!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0