Ingen bra vecka för mig..

Denna vecka är verkligen inte på min sida..
Måndag och tisdag var två dåliga dagar, eller dåligt och dåligt..
Dem var jättetråkiga och långa.
Träningarna har också vart tråkiga.
Dock något bra var att vi fick veta lagen i måndags, Varsity är de bästa och JV är typ vårat andra lag.
Jag spelar i varsity och jag vill inte låta kaxig eller något men jag var inte särsklilt orolig över att inte få en plats.

Sen idag, ja de var en speciell dag. Började dagen hur bra som helst, jag var på toppen humör och dagen i skolan var så bra den kunde blir, frams till sista lektionen.
Då var det som jag spang in i en vägg typ, började må så himla dåligt utan orsak eller förvarning.
Var lite osäker på om jag skulle träna eller inte, men eftersom vi måste ha 14 träningar innan vår första match för att spela kände jag att jag var tvungen.
Eftersom jag missar alla träningar på spring break som är nästa vecka så missar jag fem stycken.
Alltså kan jag bara missa en till träning för att kunna spela första matchen.
Testade att träna idag, men efter en timma och 10 minuter kunde jag inte längre.
Som tur var räknas de som en träning.

Men.. nu ligger jag här i sängen med feber. Minst 39 grader..
Jag känner mig skit arg, för imon kommer jag självklart missa träningen. Men om jag sen missar fredag också kommer jag bara ha 13 träningar innan första matchen.
Och då betyder de att jag inte får spela den. åhhh

Nu ligger jag här och funderar på om jag ska till skolan imon, önska jag kunde få tips av mamma.
Nu lutar de åt att stanna hemma, missa träninen men vila upp mig för fredag och försöka träna då.
Sen en annan sak, jag har inte tid med att bli sjuk länge nu. För på söndag åker vi till kalifornien.
Så ja, nu verkar de som jag stannar hemma imon och hoppas jag kan sova bort skiten.

en annan sak som är så typiskt, imon är värsta provdag, har tre prov av mina fyra ämnen. Men jag tror jag kan göra de två stora på fredag så de borde lösa sig.

Nu ska jag snart sova, väntar dock på att klockan ska bli lite efter åtta.. haha.
Men ja, usch vad jag hatar att vara sjuk här. Skolan och sporterna har så dumma regler och när man är sjuk och inte hemma, då vill man bara vara liten igen så mamma kan pyssla om en.


Kommentarer
Postat av: Rajmonda

KRYA! Puss på dig <3

2012-03-08 @ 15:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0