Soccer!!

Då var de två första matcherna spelade!
I måndags spelade vi mot Park Hill South och vi gjorde ett bra jobb men förlorade ändå.
Vi visste att vi skulle förlora men vi stod upp bra och gjorde ett bra jobb och vi alla var glada.
Den matchen slutade 0-4 men ja, vi var riktig nöjda!!

Idag var det dags för vår andra match, vår första match mot Rusken.
Vi visste redan innan att det inte var ett bra lag, den skolan har inte de bästa rykterna och ja.
Vi spelade kanske inte de bästa, men vi vann med 10-0.
Dock är det inte möjligt att vinna med mer eftersom de avbryter matchen när det är 10 mål i målskillnad.
Så matchen slutade när de var kanske 15 minuter kvar.
Jag gjorde de sista målet så det var roligt, fick bollen vid halvplan och tog med mig den och kom ensam med målvakt.
Eller kom aldrig särskilt nära sköt innan men in i buren gick den!
Jag var glad över att jag äntligen fick dit den, missade några andra gånger plus att deras målvakt faktiskt var ganska bra.
Det var en ganska rolig match, vi spelade inte bäst men de var roligt.
Det är roligt att vara med laget och så!

Imon blir det iaf match igen, ska bli roligt. lite jobbigt för benen men ändå kul!

Nu ska jag sluta skriva.
Ska se om jag kan ta och svara på Lillys kommentar som jag fick för typ eveigheter sedan.
Annars ska jag svara ganska snart, lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0