Vad som händer i mitt liv just nu!

Så nu är det äntligen helg! Och det har varit en toppen helg och kommer bara bli bättre!

Igår var en jättebra men ganska stressig dag. Först åkte jag till skolan vid sju, sen direkt efter skolan åkte jag till träningen som vanligt, sen var träningen slut klockan 5, efter det hem snabbt och duscha och äta lite, sen halv sex åkte jag med Tiffany och några från hennes familj och såg The hunger games på bio.
Filmen var bra och väldigt likt boken vilket gjorde mig jätteglad. Något annat som var bra var att stolarna vi hade var typ en fotölj så man kunde ligga ner i dem typ, fälla upp fotstöd och ryggen neråt, helt toppen!
Sen när vi kom hem åkte jag och Tiffany till Starbucks och sen handlade jag lite små saker, för just nu bakar jag. Så behövde köpa lite saker till det.
Sen idag, först och främst har vi underbart väder!
Men ja, annars började dagen med att åka till flygplatsen och säga hejdå till Lizzy. Det var tråkigt men är ändå glad att jag var där med henne, eftersom hennes värdfamilj inte kunde köra henne dit körde vår kontaktperson henne. (ingen ide att prata om de, är redan så arg över hennes värdfamilj..)
Sen efter det kom jag hem, kokade majskolv till mig själv för lunch och efter det har jag hållt på att baka Pizza bullar och sett på avsnitt.
Tänkte att pizzabullarna kommer vara ett perfekt snack när jag har alla fotbollsmatcher och ont om tid. Plus att de är kul att baka och nu gjorde jag inget med socker. :)

Så ja, nu sitter jag här hemma och tar de lugnt, skönt!
Idag är min slappdag, för veckan har vart ganska stressig.
Tisdag- Träning sen Lizzy good bye party.
Onsdag-Träning sen hemma och fixa lite allt möjlig till skolan och så.
Torsdag- träning (som slutade tidigare tack och lov för de började bli en storm här) sen dusxha snabbt och fixa de sista och sen åka till Lizzy. HAde bakat en jättestor chokladboll till henne och sen köpte jag hennes favorit dricka från Starbucks och åkte sen hem till henne.
Och ja, fredag har jag redan sagt.

Det har vart en bra vecka, men fullt upp hela tiden. Lite stressigt men de är roliga saker, så gör inte så mycket.
Veckan har gått snabbt men känns som de var en månad sedan jag kom hem från Kalifornien, haha.
(bilder kommer förhoppningsvis sen idag.)

Så ja, tog precis ut min första plåt av pizzabullar och dem ser jättegoda ut!
De närmsta timmarna ska jag bara ta de lugnt i soffan och sen ikväll ska jag åka och hämta Frida.
Som sen ska sova här, och imon ska vill åka till ett ställe och äta Panera <3 och där finns även några få affärer, typ victoria secreat och några andra bra affärer.
Så ja, helgen kommer blir helt toppen!!

Sen nästa vecka kommer bli helt underbar också.
Måndag första matchen (som vi redan nu kan glömma då laget är otroligt bra..)
men på onsdag, den matchen ska bli roligt. Sen har vi vår tredje match på torsdag.
Så de blir mycket fotboll i veckan, de ska bli kul.

Och sen på fredag... KOMMER MORMOR OCH MORFAR HIT!!
Det ska bli jätteroligt att se dem! längtar!
Sen.. jag har massa mer att se fram emot efter fredag men de skriver jag en annan dag.

Nu ska jag sluta och snart se vampire diaries, ska försöka lägga in bilder sen idag!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0