24 maj, en dag jag inte kommer glömma!

Igår, igår var så himla bra!!
Började dagen med att vakna hos Ashley, åkte till starbucks och sen till frukost, va hemma hos henne en stund och sen åkte vi hem till mig.
Hemma hos mig fixade vi massa för jag hade min goodbye frida party igår.
Vi hade massa frukt, chokladbollar, brownies och massa annat.
Jag är jätteglad att alla som kom, kom.
Jag hade alla mina närmsta vänner här och några tjejer från fotbollen.
Jag tror vi var runt 18-20 stycken och vi hade de jättemysigt.
Jag ville inte ha de för stort, ville bara ha de jag verkligen gillade så jag verkligen kunde prata med alla och sånt.
Men ja, det var jättekul iaf.
Dock kändes de inte alls som vi sa hejdå. Många av dem kommer jag säkert se igen, bara springa på dem snabbt lite här och där.
Jag och Ashley ska på minst två graduation parties imon så kommer se några där, sen på kvällen ska vi till en av ashleys kompisar och där kommer jag se några till. Så det var inte allt jobbigt att säga hejdå, för de känns som jag kommer se dem igen.
Dock kommer jag inte se alla, så jag sa på ett sätt hejdå till alla försäkerhets skull.
Men ja, det var jätteroligt iaf.
Fick några jättefina saker.
en jättefin fotoram av amanda, en hel fotobok av ashley och några kort från andra och lite sånt. jättesnällt.
Ashley's fotobok är helt otroligt fin.
Dock gör jag exakt samma sak för henne, hahah.
Kommer kännas som jag kopiar hennes ide, men jag är nästan färdig med hennes album och har hållt på med de i över två veckor. så ja, men det är kul att vi båda tänker så lik.

iaf..
Efter det åkte jag Ashley, amanda, och leigh och shoppade!
Jag hittade jättemycket fint. i slutet fick jag stoppa mig själv för de sorgliga är att jag inte har någon plats i resväskan. MEn jag får ta ut något gammalt så jag får i de nya!!
Efter det gick vi och åt på panera, älskar det stället och det var antagligen min sista gång jag åt där under detta år..

Sen åkte vi hem och Ashley stannade hos mig.
Vet inte vad vi gjorde, pratade typ.
Men jag gav henne en av hennes presenter. Jag hade gjort en film med alla våra bilder och några videos och ja.
Hon älskade den, men jag älskar den med. Kommer älska att se filmen när jag är hemma i sverige. de kommer göra de svårt men de kommer vara så kul att minnas allt.
och ja, det var pretty much my day!
DEn var helt otroligt, kanske inte låter så märkvärdig.
Men att se alla mina vänner, få gå och shoppa med mina tre närmsta vänner och spendea HELA dagen med min bästa vän, det kan inte bli mycket bättre!

jag är så lycklig här, inte bara är jag lycklig, jag är sjukt lyckligt lottad!


ps, idag kommer också bli en bra dag.
Ashley åkte precis hem och nu ska jag se om jag kan packa så jag får i mina nya kläder.
Morgonen har vart jättebra hittills, något som gjorde den ännu bättre är att Bästa Magda har bokat tågbiljetter till Falkenberg, gud vad jag längtar!!
Vad som händer sen idag.. jag ska ta familjen till Legoland som öppnades här i Kansas city för en månad sen.
JAg hoppas de kommer bli bra. Det kommer bli bra hur de än går, jag ska ju umgås med min värdfamilj!
Sen vill Ashley att jag ska träffa henne efter det. får se vad klockan är, vill inte att familjen ska känna att jag bara lämnar dem.
DEt är något som är svårt, svårt att få tid till alla. och svårt att veta hur jag ska spendera all tid så ingen ska känna att jag skiter i dem..
Men ja, jag tror jag har de planerat i mitt huvud!!

Nu måste jag sluta och fortsätta packa. bilder kommer in snart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0