allt och inget

lite små saker som jag inte vet om jag har sagt eller inte.

För typ en vecka sedan fick vi vår cap and gown, jösses vad fula dem är men det kommer bli kul!!

Idag fick vi våra yearbooks!!! super roligt!!

Tidigare i veckan fick jag paket av fina emma, TACK!!

Idag fick jag paket av mamma och mormor, Tack så mycket!!

Jag fick bästa nivå på mitt EOC test i matte!! Finns under vanlig, vanligt, sen lite bättre, och avancerat. haha (nej vet inte riktigt vad alla heter) men iaf, jag fick den bästa. kul.
Dock är matte lätt för mig, men på samma sätt är det typ min mest riktiga klass. I matten gör vi faktiskt saker och de är inte en lätt klass egentligen.

Igår snackade jag mig ut så jag slapp gör EOC i historia. gud, haha. Det hade jag failat stort.

Jag har bara 3 skoldag kvar!!

Sen har vi två dagar med alla seniors och sen graduation nästa lördag!!



Igår hade vi vår senior night och vår sista hemma match.
Senior sakerna var jätterolig, fick massa fina saker. En fotoram med massa bilder i sig, ett foto av mig och leigh i en ram (oss seniors) mjukisbyxor, ett armband, en fotboll med alla i lagets namn!! älskar den!! och ja lite andra saker.
Det var toppen!!
Dock var de en tuff match. Vi spela like så vi fick spela övertid, sen övertid igen och sen blev de straffar.
Tyvärr missade vi vår första, sen satta jag min (jag bestämde mig för att inte vara nervös allt och satte lugnt in bollen i mål, gud vad glad jag var!!) sen satte vi vår tredje, sen missa vi tyvärr fjärde och femte också.
det var synd, alla andra gånger vi har haft straffar har vi vunnit. men ja, igår var en tuff match.
Ashley drog till sitt knä på ett vis och hon är en sån spelare som laget behöver. vi går ner utan henne, tyvärr.
Sen så var de bara en tuff match och alla har ont.
JAg har inte bara benhinnorsinflamation längre, utan nu krånglar mina ljumskar också..
usch

Men vi har bara två matcher kvar!!
Sen är säsongen över, skönt men tråkigt.

Nu måste jag sluta. Ska spela kickball med några idag. Vet dock inte om jag bara ska kolla ist. gör så ont att springa att de känns onödigt.
Sen ska jag sova hos ash ikväll med några andra tjejer och sen imon på morgonen blir det match.
Gud, jag undrar hur många matcher vi har spelat. många iaf.
Tur att man älskar fotboll, och även att jag spelar så mycket att jag blir trött på det så har jag inte älskar fotboll så här mycket på länge!!

hoppas alla hade en bra fredag!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej jag undrar vad för aktiviteter du håller på med inom skolan? Sporter, klubbar o.s.v. Gjorde du de sporterna innan eller började du helt om på nytt i USA? Tack på förhand!

2012-05-13 @ 21:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0