Onsdag!

Jag har haft en jättebra onsdag!!
Först en lugn, skön och rolig träning, sen åkte jag och Tiffany och fixade våra naglar inför prom, vi stack även till starbucks och till ett mexikanskt ställe där vi åt. Riktigt bra kväll!

Igår hade vi hemma match, och vi.. vann!!
Fotbolls regler här i USA är annorlunda. vi spelade 0-0 igår, så vi fick spela över tid.
först 10 minuter, ingen gjorde mål, så de blev 10 minuter till och inget mål. Så de slutade med straffar och vi VANN!!
Det var en riktigt rolig match, vi spelade som ett lag igen och de har vi inte gjort på länge, vi spelade bra, jag spelade bra, mina benhinnor gjorde inte allt för ont (värktabletter = <3 ) och vi hade kul. Så att vi tillslut vann var jättekul!

Imon har vi match igen, kommer bli tufft.
Amanda är skadad, Leigh kan bara spela en halvlek, Ashley har skadat sin fot med spelar ändå, mina benhinnor är så dåliga nu att de påverkar mitt spel, en annan av våra backar är skadade, vår andra topp har hjärnskakning, och ja.. alla andra i laget, dem har säkert också ont någonstans. så ja.. det kommer bli en tuff match.
Men förhoppningsvis blir de okej!
Fredag blir nog ännu värre, vi möter ett riktigt bra lag då så de kommer bli en ganska tråkig match kan jag tänka mig.
Men ja, något som var bra med igår var att jag bara kände hur mycket jag älskade fotboll. De har vart jobbigt senaste tiden, så mycket fotboll hela tiden och benhinnorna gör de inte bättre. Nu känner jag motivation till flera olika saker som jag sitter och planerar lite smått för mig själv!

något annat nytt.. Vet inte om de är så mycket nytt. Prom är på lördag, de kommer nog bli bra.
Sen nästa vecka blir förhoppningsvis lite lugnare. eller de kommer hända mycket, men förhoppningsvis inte lika mycket press.

Sen en sak som är helt sjuk. Det är maj nu!! MAJ!! det är helt sjukt, jag åker hem i maj, alltså åker jag hem jättesnart. usch, de känns så konrtigt.

En till sak som är lite sjuk, nu säger alla i sverige att vädret är helt underbart. våren här började så mycket tidigare, och nu är det liksom 27-30 grader här. Och vi har inte ens jättefint väder nu. eller just nu är de inte toppen värder med typ kvavt ute. Men när vi går ner till under 20 grader, då tycker vi  typ de nästan är kallt. haha
Jag är lite orolig hur jag ska klara av vintern i sverige, eller hösten, allt regn och äckligt väder usch.
Dock kommer jag hem till den finaste tiden så det är bra!!

Nu ska jag sluta, har lite små saker att fixa.
Puss och kram

ps, jag älskar mina nya naglar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0