Packar

Nu sitter jag här och packar.. det är tråkigt, svårt och jobbigt.
Ska försöka packa så mycket jag kan idag och imon, eftersom nästan alla mina vänner har skola tills imon.

Jag har egentligen massa att skriva. men vet inte om jag kommer få tid. ska försöka lägga in bilder sen som kan få förklara allt.
Men i fredags åkte jag, Ashley, Austin och typ 7 andra till en drive in. Det var coolt, det var verkligen som man ser de i filmer. Dock så har jag ingen aning om vad som hände på filmen vi såg, de var mysigare att bara vara där och prata.
Sen efter det var vi hos Austin ett tag sen sov Ashley hos mig.
Sen i lördags.. då vet det ängligen dags för GRADUATION!!
Allt gick jättebra och det var hur kul som helt! Det var verkligen som i film, vi kastade våra caps upp i luften och ja. Jag blir nästan ledsen nu när jag tänker på det. Det var så himla kul, så mycket bättre än jag förväntade mig. åhh, de var bra!
Sen efter det gick vi ut och åt med familjen.
Sen 12 den natten började After grad. After grad var också roligt, allt blir vad man gör de till och ja, vi hade kul.
på after grad har de massa priser man kan vinna, riktigt bra priser. alla stora priser har dem i slutet av kvällen /morgonen (mellan 4 och 5, haha). Man kunde vinna datorer, ipads, ipods, små kylskåp, jättefina tv, xbox, nooks och massa. Sen har de även små priser, presentkort som de lottar ut under kvällen.
Men vet ni vad.. jag VANN!! JAg vann en nook. en nook är en läsplatta typ, och jag vann en nook color, så den är lite mer än bara en läsplatta. jag kan har apps, använda internet och massa.
Att ha nooks, eller e-readers här är väldigt populärt och vanligt. Jag är jätteglad över den, de enda jag verkligen ville vinna var typ ipad. Denna är ganska lik, bara att den är mer för att läsa böcker på den. Och jag gillar att läsa, och den är jättesmidig att ha med sig över allt. så är ju toppen! att köpa min nook i en affär är ca 1500 kr så de är inte helt dåligt!!
Sen efter after grad sov jag hos Ashley.
Sen igår, då hade jag good bye party för släckten.
Det känns konstigt, känns overkligt..
Men de var trevligt och allt sånt, men ja..
Sen på kvällen tog jag mina små syskon ut och bjöd dem på glass.
De var mysigt att umgås med bara dem, dem var hur söta som helst!!
Vi hade det toppen, pratade massa om minnen och söta saker.
Sen åkte jag över till Ashleys och var där för någon timma.
Sen åkte jag hem och fixade massa.

nu sitter jag här.
har massa att göra idag.
så måste sluta.
bilder kommer snart.

Men vill bara säga de igen.
Graduation var helt toppen!!
Alla som ska åka som utbytesstudenter nästa år. Se frma emot graduation, det var så coolt att vara med om och ja, de var hur kul som helst!!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0