Länge sedan sist

Det var inte igår som jag var inne på bloggen..
Jag vet faktiskt inte vart tiden försvinner, det är bara så himla mycket hela tiden.
Först i somras var de massor med jobb och annat, nu är det massa med skolan, fotboll och så mycket mer.
 
Det har gått väldigt bra att börja skolan här igen.
Jag var faktiskt aldrig särskilt nervös över att börja i en ny klass och så.
Jag tänkte mest att "kunde jag klara av att vara helt ny i en Amerikans skolan borde detta vara hur lätt som helst".
Och det har faktiskt gått väldigt bra. Jag gillar min nya klass, de flesta lektionerna är ganska roliga/helt okej.
På ett sätt är de skönt att ha börjat skolan, för jag är redo att vara klar med gymnasiet.
Redo att göra nya saker igen.
Det kändes på ett sätt som att börja skolan här i Falkenberg igen var som att gå tillbaka i tiden på ett sätt.
Men samtidigt ser jag allt med helt nya ögon vilken är väldigt skönt!
 
Jag saknar fortfarande USA väldigt mycket.
Nästan varje helg skypear jag med min värdfamilj, jag smsar och pratar med mina vänner så ofta vi har tid, jag skriver brev, skickat paket och ja, de fungerar bra.
Visst händer det att jag önska jag kunde prata mer med vissa, men de är så svårt med tidskillnaden och att man är upptagen.
Och självklart önskar jag ofta att jag kunde vara där, t.ex igår hade de den första hemma football matchen, idag skulle dem ha första cross country tävligen (men den blev ifs inställd) snart är det homecoming week, de ska spela powderpuff football och ja, massa saker.
Jag önskar fortfarande att jag kunde få leva i båda världarna.
Men nu sitter jag här för fullt och kollat på flygbiljetter tillbaka.
och just nu ser de ut som jag har hittat några och gud vad jag längtar.
Ska försöka ta och boka den snart så jag med säkerhet vet att jag kommer åka tillbaka ganksa snart.
Det känns som jag kommer få se dem snart, de känns som detta år kommer flyga iväg, jag har redan vart hemma över 3 månader och det är nästan jul (haha de känns så) och sen kommer de snart vara sommar igen.
 
Jag har dessutom massa roligt att se fram emot.
Jag ska snart börja jobba på ett nytt jobb, jag ska den 22 sep upp till sth och gå på en utbytesstudents återträff vilket kommer bli hur kul som helst att få se vissa saknade vänenr igen! Jag ska snart åka till Holland och hälsa på Tiffany, datum och allt var bestämda, nu ska vi bara se så de inte krockar med mitt nya jobb.
I november ska jag upp till Sth igen och se Swedish House Maffia och även spendera några dagar med underbara magda! Får vi tiden, ska jag även ut och resa några dagar med magda, vilket hade vart helt underbart.
Och sen, sen är denna termin över, och ja, jag förstår inte hur tiden kan gå så snabbt.
Men det är bra, jag längtar tills att få se alla igen, krama alla, höra deras röser och ja allt annat!!
 
Jag såg att jag hade fått några frågor för väldigt länge sedan som jag inte svarat på.
JAg ber om ursäkt men jag har tyvärr inte sett dem innan nu.
Men ska försöka svara på dem nu så gott jag kan!
 
 
En bild på albumet som jag gav till Ashley när jag åkte hem! Saknar henne!
 
 
 
 
Bilder från min vackra systers bröllop, gud vilken underbar dag!!

Att få vara tärna var bland de bästa jag gjort!
 
Älskar henne!
 
 
Bland de bästa med att vara hemma i Sverige, är att få vara nära er igen!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0