Bilder

Lite bilder!


Ser ni hur goda dem ser ut? kan lova att de är bland de bästa jag ätit.


Och extra goda med mjölk!


Mums!


Min underbara säng, de syns inte riktigt hur hög den är. Men ja, jag älskar den, helt undebraR!

Syns inte riktigt, men jag fick en väckarklocka som jag även har radio och jag kan sätta min iphone på den och spela musik.



Här ser ni lite hur de ser ut inne i min gaderob.



I början var allt i väldigt bra ordning, nu.. är det inte alls lika fint längre..




Allt de strök jag idag, STOLT!


Här är även en bild på vår pool.



Så här ser det ut när du svänger in till vårt område, poolen ligger precis till vänster av bilden.


The Plateau, det är vad vårt område kallas.

Kommentarer
Postat av: emma

skulle inte du kunna lägga ut bilder på ditt hus ? :)

2011-08-16 @ 13:46:38
Postat av: Pappa

Ditt rum ser nästan ut som ditt rumm hemma. haha

Puss

2011-08-16 @ 16:19:23
Postat av: Raj

OH MAJ GAD, varför sitter du inte vid poolen VARJE DAG den ser helt underbar ut!?!?!?!?

2011-08-16 @ 21:59:41
Postat av: Frida

Hahha tycker du poolen ser bättre ut än kakorna?

Jag drömmer om dem kakorna och idag har jag inte ätit en ändå. Så stolt! dock kommer det bli en eller två ikväll, men det är ändå bra.

Men du har rätt, poolen är nice.



Kom hit så kan vi sitta där tsm!!!!!

2011-08-17 @ 02:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0