Chokladbollar

Kyrkan gick bra idag, det är inte det roligaste jag gjort men det är inte tråkigt.
Efter kyrkan åkte min familj, Michelles systers familj och morföräldrarna och åt på Pizza Hut.
Det var trevligt och kändes skönt. Nu har jag träffat många av dem som kommer ikväll, så jag är inte så nervös över det längre. Men det ska bli kul att få lära känna alla lite.

Just nu sitter jag och väntar på Joyce som ska komma om en halvimma. Jag har precis bakat omkring 40 chokladbollar som jag ska bjuda på ikväll.
Och jag ska även bjuda Joyce, det ska bli kul vad alla tycker om dem.

Sen efter det ska jag och Mike till Target och fixa med min mobil, ser verkligen fram emot det för det känns nästan som en början. För då kan man ge ut sitt nummer och kanske smsa med någon lite hit och dit innan skolan börjar.
Jag ser verkligen fram emot imon men kommer vara så nervös, eller jag är redan nervös men försöker att inte tänka på det.
Jag hoppas dock att det inte blir sent ikväll, för jag kunde inte sova inatt. Tror jag somna vid halv fyra på morgonen och gick upp vid sju.. Inte den bästa natten jag haft kan jag säga. Så hoppas jag inner sova lite innan första träningen. Ska upp vid fem men har redan nu bestämt mig att jag ska ta och sova mellan första och andra träningen.

Nu måste jag fixa det sista. :)

Här är två bilder på mina vackra chokladbollar, gjorde dem ganska små då vi är över 20 pers ikväll.




Tyvärr hittar jag inte pärlsocker här, och kokossen är inte heller riktigt den samma. Denna är inte så torr så det går inte att rulla dem i det. Men hittade något strösel som skulle vara sockerkulor typ, de var inte alls lika gott som pärlsocker är, men det gör så dem ser lite godare ut iaf. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0