Familjx2

Ps, jag har så fin familj.
Min familj har växt kan jag lova, när jag säger familj tänker jag på alla.

Min familj hemma i sverige var söta och smsade mig idag och önskade mig lycka till.
Det känns som att dem är så nära men ändå så långt bort, lite som i en annan värld.. svårt att förklara.

Och min familj här var så söta. Min värdmamam berätta att min värdpappa var jättenerövs för min skull. Och när jag träffade min värdmamma i skolan viskade hon massa frågor till mig, hon var ivrig för att få veta vad jag tyckte.
Jag är lyckligt lottad och de vet jag!

Något annat väldigt sött, min värdpappa var på någon stor match igår, vet inte vad för sport men iaf. Och om två veckor ska vi kolla på fotboll här, (svensk fotboll) och det ska bli jättekul. Den helgen är helt sjuk, vi har så mycket att göra men det är bara kul. Men iaf, han har köpt en tröja som jag ska ha på söndag, det är lite roligt. Han och min granne (min välkomstpappa) båda försöker få mig att heja på var sitt lag. Jag antar att min pappa vann då jag nu har en tröja med hans lag, hahaha.


Sometimes you have to be apart from the people you love, but that doesn't make you love them any less. Sometimes it makes you love them more.

Min kära familj och vänner där hemma, jag älskar er så mycket. Det känns bara lättare att inte tänka på det för mycket, men det är inte för att jag inte älskar er, utan för att jag älskar er så mycket så jag saknar er!

Vad som än händer här, så glömmer jag inte er. Ni finns alltid med mig, på samma sätt som jag alltid kommer vara med er även att ni inte alltid tänker på mig. Men vi ses snart igen! <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag älskar dig o är så glad att du har fått en så mysig familj. Puss

2011-08-18 @ 08:29:49
Postat av: Pia

Håller med din kära Mor! Vilken tur du haft som kommit till en så gó familj!

Lycka till i skolan!

2011-08-18 @ 10:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0