Första skoldagen!

Ja då var första skoldagen över och jag vet inte riktigt vad jag ska säga.
Den var verkligen inte hemsk eller dåligt, men den var heller inte awesome utan den var okej.
Ena lektioner var jag helt tyst, andra pratade jag lite mer och på tredje prata jag med några som är yngre, skulle gått i ettan hemma i sverige. Det var även dem jag åt med och det gick bra. Idag köpte jag mat, och kommer antagligen göra det imorgon också eftersom det är en helt ny lunch tid. Men alla lila dagar kommer jag verkligen ta med mig mat, iaf så länge jag äter med dem tjejerna som jag gjorde idag. Antagligen kommer jag ta med mat gulddagar också, kan ju inte påstå att maten är särskilt bra. Haha men det går bra att äta då och då. Men ja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer. Jag är glad att ajg int mådde dåligt eller så, för det kändes okej men dock känns det inte som man kommer få vänner. Men det kommer säkert, sålänge det går som det gjorde idag kommer jag klara det.

Men vill ni veta något bra? Min dag har varit sjukt bra faktiskt. Skolan var inte den bästa, men de var inte så hemskt som jag trodde den var. Och cross countryn var awesome, gillar alla där och längtar tills jag kan allas namn, tills jag är en av alla andra ännu mer  och ja, det känns toppen där.
Och något annat som gjorde min dag ännu bättre var att jag fick post idag!
Söta lilla Emma från sverige skickade ett paket till mig med svenskt godis. Har redan ätit lite av allt och gud vad gott det var! Och så himla snällt av henne, kan verkligen säga att jag blev riktigt glad, TACK!

Så ja, dagen har vart mycket bra. Ser fram emot imorgons träning även att det börjar kännas i kroppen nu. Har inte tränat på så länge innan, och nu springer jag varje dag. Idag var mina ben riktigt trötta, men igår sprang vi 5km på tid så antagligen därför, plus att jag inte är van vid träning som jag tränar nu.
Men det ska ändå bli kul, kan inte förstå att jag bara tränat tre gånger, känns som mer och det är ett gott tecken!
Träningen ser jag fram emot och kvällen för då ska jag göra pannkakor på mitt vis, men dagen.. Ja, jag kan ju inte precis säga att jag ser fram emot skolan imon. Gillar inte riktigt det att det är helt nytt igen, men samtidigt är jag glad över att vi har varannan dags schema. Men ja, det går säkert bra imorgon.

Nu ska jag sätta mig i soffan och slöa lite, kommer sova gott inatt kan jag lova.
hoppas det gick bra för er där hemma i skolan idag, kan inte precis säg att jag önskar att jag var hos er. haha, men nästa år tar vi studenten tsm, det ska dock bli kul! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0