Fredag

Min fredag har varit bra.
Skolan var väldigt seg men ändå bra, cross countryn var bra och maraboun var helt underbar!
Sen var grannfesten också rolig, vi åt god mat och mycket goda sötsaker.
Sedan var även familjen Bakers och där vara även Tiffany.

Jag har inte berättat om Tiffany och har så inte mycket att säga än.
Men hon är en annan utbytesstudent som går på min skola.
Hon bor hos familjen Baker (dem har två utbytisar) och hon började skolan i onsdags, så hon kom lite senare.
Men hon var där så vi pratade hela kvällen och hon var jättesnäll och jag gillar henne jättemycket.

Imorgon är det lördag, dagen börjar med att Kayleigh har fotbolls match, sen ska jag springa för en insamlings sak.
Vi ska springa runt the track och fyra varv är 1 mile vilket är 1.6km. Insamligen är för vårt cross country team, folk kan välja om dem vill sponsra en fast summa, en liten summa för varje varv eller för varje mile.
Så efter matchen ska jag dit och springa 4 miles, det är 6.6 km.
Efter det ska vi hem och äntlige få andas lite. Sen på kvällen ska vi till Kansas city och se en fotbollsmatch (vår fotboll, alltså soccer). Det ska bli jättekul.

Sen på söndagmorgon har Mike, min hostdad ett lopp att springa, så ska dit och heja på honom. Sen efter det har vi inget planerat, det är skönt. Ska försöka skypea med familjen, ser fram emot det.

Så ser planerna ut för mig, tror även jag kommer träffa Tiffany, vi har samma klasser även att vi inte har dem samtidigt så vi kommer kunna plugga och sånt tsm.
Nästa vecka har jag många test, så ja men det kommer gå bra.

Skriver mer när jag får tid.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0