hahahahah

Just det, jag har glömt att berätta att jag har fått en förfrågan av en kille om jag vill gå på homecoming med honom.
Eller nja, jag fick inte frågan utan min värdmamma fick det, hahaha.
En kille från vår kyrka mailade henne på fb och frågade, omg vad vi skratta. 
Liksom hallå? Vem frågar ens mamma, eller vem frågar en person som man har pratat med i 1 minut och varför frågar man 7 veckor innan?
Och nej, aldrig i livet att jag går med honom.
Men han gav oss alla ett riktigt gott skratt, eller nej två. Min värdmamma visste inte vad hon skulle skriva så min värdpappa fick skriva ett svar och låtsas att han var hon. Jösses vad jag skratta när han läste vad han skrev.

Mina värdföräldrar äger och huset luktar så gott för snart är brownieserna färdiga. Mums!

Kommentarer
Postat av: Raj

Hahaha, ååh vad det äger. Du behöver i alla fall inte oroa dig för en dejt till homecoming!

Ät några brownies för mig med, puss!

2011-08-10 @ 10:32:33
Postat av: Frida

Hahaha nej, precis. Han kan få vara min plan B, hahaha.

2011-08-11 @ 03:18:54
Postat av: Hahahha, eller plan C, eller D ..

2011-08-11 @ 21:39:17
Postat av: Raj

Oj vad allt dampar ur då..

DEt jag tänkte skriva var att du inte kommer ha något problem med en dejt så han kan vara plan C, eller D, kanske till och med plan E! ;) hehe

2011-08-11 @ 21:40:18
Postat av: Frida

HAhahah det är sant. Plan b är för bra, så kanske plan q eller varför inte ö?

:d

2011-08-12 @ 03:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0