Lördag

Haft en mycket bra lördag och nu är jag helt död.
Tyvärr har jag glömt att göra chokladbollarna för imon, så får ta och göra det. Sen hoppas jag att jag kan gå och lägga mig, hade vart så himla skönt.

Men här är bilder från olika saker jag pratat om!




Mitt paket från underbara Emma. Fick även choklad, dock var det smält så la de i kylen.
Mums, var det iaf!



Svenska pannkakor, jordgubbar, banan, bacon och lite annat gott!!

Digestive!

Käckebröd!

Det var så mysigt att sitta och äta lite av allt igår.

Tyvärr slutade det inte där..



Utan jag bakade även klddmuffins, dock åt vi mest smeten.


Att jag går upp i vikt här är inte konstigt, men det är så himla gott.
Dock ska jag försöka akta mig nästa vecka, men får se hur bra det går.
haha nu ska jag baka, puss

Kommentarer
Postat av: emma

åh smet, så gott!

2011-08-21 @ 14:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0