Lördag

Dagen har än så länge vart en väldigt bra lördag.

Började med att vi kolla på min lillasyster match, dem vann väldigt stort och hon gjorde mål.
Någon som förvånad min så himla mycket är att hon är åtta år, spelar sjumanna och dem spelar med offside och har linjedomare. Kommer inte ihåg hur gammal jag var när vi börja med offside, men tror det började när vi börja med 11 manne, men ja jag vet att dem har nya regler för i år här. Men ändå, dem är åtta år?
Sen såg jag även en av de sötaste sakerna jag sett. Små små barn som spelade tre-manna fotboll. Dem kan inte ha varit äldre än 3-4 år och jösses så sött de var. Alla sex (eftersom de var två lag) sprang i en klunga och jämte klungan sprang varsin vuxen från varje lag och peka vilket håll dem skulle springa åt, hahaha. Det var så himla sött!

Sen efter det åkte jag till track banan och sprang mina varv. Det var faktiskt kul, eller det är inte de roligaste att springa runt och runt hela tiden, men folk från laget var där så man snacka med dem och lite så.
Efter det åt vi Chipotle (igen) och ja det är väldigt gott.

Sen kom jag hem och då skypeade jag med mamma och pappa.
Det var väldigt skönt och kul, länge sedan sist. ELler inte så länge sedan men ja, hade mycket att prata om.
Imon är jag nästan helt ledig, då ska jag även försöka skypea med lite folk.
Så om någon vill skypea imon så får ni höra av er!!

Nu om bara en halv timma ska vi åka vidare till en "riktig" fotbollsmatch. Det ska bli kul, tyckte det var kul att kolla flickfotbollen idag också, men detta är lite mer riktigt fotboll.
Jag saknar faktiskt fotbollen, de kände jag när jag kollade på matchen innan idag.
Ville springa in på planen och spela med alla, hhahah. Det skulle verkligen vart något, alla är åtta år så kommer jag in och spelar, haha.

Men ja, så har min dag varit, dock är det lite synd att dagen gått så snabbt. För snart är det måndag igen, men nästa helg är långhelg så det är riktigt skönt. Så jag har fem dagar i skolan, har väldigt många test men det får gå bra, sen har vi helg i tre dagar och ja det ska bli kul. Ska bli intressant att se hur dem firar sin Laborday, eller jag vet vad vi ska göra men ja det ska bli kul.

nu ska jag göra något vettigt som att måla mina naglar eller något, hahaha.
puss

Kommentarer
Postat av: Raj

LYCKA TILL på alla test frida och hoppas du har det för jävla bra!

Måste också säga att det är bra att du gör något vettigt som att måla naglarna ibland! hehe

puss på dig!

2011-08-28 @ 01:57:25
Postat av: natalie k

jag vill skypaypaypskypa!!!

2011-08-28 @ 14:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0