Lycklig

Jag måste verkligen haft tur.
Jag har två helt underbara familjer här. Mina grannar som jag spenderade de första nätterna hos (som alltid kommer finnas om de händer något) och sen min värdfamilj Sumlers.
Mike min värdpappa sa idag att han var lite ledsen. Han och hans bröder ska åka iväg på en lite tur över helgen och han var ledsen för han tycker det är så kul att ha mig här. Han jobbar på dagen så på kvällarna brukar jag och mina värdföräldar sitta i soffan och prata. Inget jag är tvunget till men tycker det är jättekul, brukar ha min dator där och tven är alltid på. Men vi pratar så mycket att man inte har tid för det andra.
Dem är verkligen lätta att prata med och vi har nog pratat om allt, och Mike är riktigt rolig så vi skrattar mycket.

Sedan något som är ganska gulligt är att dem har fixat lite med värmen här hemma. Jag fryser verkligen överallt här, eller inte ute men i alla hus jag har varit i, även husen på campet. Så dem har sett att jag alltid har tjocktröja på mig innomhus så nu idag har de inte alls vart kallt i huset utan helt perfekt. Jag tycker iaf det är jättegulligt av dem att dem la märke till det och ändrade det för min skull.
Sen är min värdmamma Michelle också hur bra som helst. Henne spenderar jag mycket tid med då hon fortfarande har semester. Och jag längtar tills lördag för då ska bara jag och min värdmamma ut och shoppa.
Och sen på söndagkväll kommer hela släckten hit för att välkomna mig.

Jag kan bara säga att jag stormtrivs och känner mig lyckligt lottad!

Jag gjorde även cholkad bollad idag. Dem blev okej men inte så bra som jag ville, eller alla älskade dem. Men det var inte samma sak utan pärlsocker på dem. Men vi letar för fullt efter att hitta det, Michelle har till och med sökt på internet och försökt se om man kan beställa det någonstans. hahha söt!


Jag och kayleigh :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Va mysigt ni har det.

Puss Puss

2011-08-05 @ 11:32:10
Postat av: Emma

Åh det är så sjukt kul att läsa att du har det så bra! Ta hand om dig! puss

2011-08-05 @ 16:37:15
Postat av: anonym

Hej! Det verkar som om du har det superbra vilket jag tycker är väldigt kul eftersom jag planerar att åka till USA som utbytesstudent nästa år.

Därför har jag lite frågor som jag hoppas att du kan svara på.

Du åkte med EF eller hur? fick du vara med och välja vilken stat du ville åka till eller fick du välja exempelvis mellanstaterna o.s.v.

Hur mycket kostar det att åka ett år och får du nån slags månadspeng eller får dina föräldrar sätta in pengar.

Är det många som åker på konserter/ festar eller bara hittar på någonting riktigt kul, för jag läste en annan tjejs blogg som också va i USA och hon skrev att hon mest satt hemma eller pluggade på helgerna efter dem hade vart i kyrkan. OCH HA ETT TOPPEN ÅR!

2011-08-10 @ 19:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0