Måndag

Om en timma har jag min första träning med cross country.
Jag vet inte varför, men jag mår riktigt dåligt nu. Känns som jag ska spy eller något, vet inte om jag håller på att bli sjuk eller om jag är riktigt nervös. Något som stör mig lite är att jag vaknade med halsont idag, hade egentligen inte velat träna med halsont men samtidigt vill jag bara få första träningen gjord. Jag hoppas att jag bara är nervös och inte håller på att bli sjuk. Men så som jag mår nu har jag inte mått inför någon av de andra träningarna, jag känner mig helt svag och ja jättekonstig.
Men det ska nog gå bra ändå, det är väldigt svalt här ute idag så det är riktigt skönt.

Även att jag mår dåligt så har min dag varit jättesoft. Vaknade tidigt och började med att skypea med min kära bror, sen skypeade jag med Emma i usa, samtidigt som jag strök kläder och sen efter det skypeade jag med Raj och fortsatta stryka. Känns som det har varit en skype och stryk dag idag. Är stolt över att jag strök så mycket, men det var nästan kul när jag skypeade samtidigt.

Har lite bilder som jag ska försöka lägga upp sen, har även lite saker jag ska skriva om som mitt schema och svara på en fråga. Det kommer snart, ska bara få tid till det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0