Mitt första nummer

Hahahahaha, idag hände en ganska rolig sak.

Vi var på ett ställe för att fixa en extra nyckel till huset, eller ja en nyckel till mig. Och min värdmamma är ju lärare på Belton så då och då stöter vi på elever så presenterar hon mig för dem. Och i den affären var det en kille som hon hade haft förra året i matte, och precis innan vi ska gå ger han mig en lapp och säger något som jag inte kommer ihåg. Typ "hör av dig om det är några problem i skolan" eller något liknande.

Hahaha jösses vad jag och Michelle skrattade när vi kom till bilen. Jag har då aldrig förr fått en killes nummer på de sättet, trodde nästan att de bara var så i filmer, haha.
Men ja, det var riktigt kul då iaf. Och nu har jag fått mitt första nummer och varit med om något nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0