Mitt hus

Här kommer lite bilder på mitt hus. Vet inte om jag tycker alla bilder är så rättvisa, huset är otroligt fint här och jag älskar det!
Så här ser det ut på vår gata.
och detta är vårt hus.
På bilden ser man två av mina presenter, ljushållaren är från Orrefors och sen är det typ glasunderlägg men bilder på Stockholm. Självklart var det mer än ett underlägg.
Och detta är min egna toa. Älskar att jag har en egen toa, det är helt underbart.
Huset är verkligen jättefint och stort! Tror vi har fyra toaletter och det är tre våningar och ja, huset är awesome!
Bilder på mitt rum kommer ganska snart. I helgen ska de sista komma så snart är de fördigt!

Idag har jag varit själv hemma men snart kommer mina värdsyskon hem. Det har varit skönt att vara hemma själv, har hunnit måla mina naglar, pratar med Lea, tvättat och lite andra saker.
Snart ska jag ha volleyboll träning och jag är lite nervös. Vi får ju veta lagen idag, hoppas jag kommer med i något lag. Men samtidigt vet jag inte om jag vill det, för jag vet inte om jag vill spela volleyboll. Men man vill ju ändå komma med i ett av lagen.
Men ja, får se hur det går ikväll.
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Lea

Åh så fiint!



Tack så mycket för att vi kunde prata idag! Du är bäst o längtar tills vi träffas! :D <3

2011-08-10 @ 22:53:04
URL: http://blackkey.webblogg.se/
Postat av: Frida

Jag finns alltid här!

Längtar tills resan till dig är bokad!

kommer bli underbart!

2011-08-11 @ 03:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0