Nästan som hemma!

Just nu sitter vi i soffan och har det bra.
Jag har precis gjort kladdmuffins och sitter nu och äter smeten.
Innan idag var vi i en affär, Worldmarket tror jag den hette, och där hittade jag lite godheter från sverige.
Och igår så gjorde jag svenska pannkakor, så de senaste dagarna har det verkligen kännt som hemma.
hahah nej men det var jättekul att göra pannkakor igår, och när jag och Mike kom hem från worldmarket satt jag och mina föräldrar oss ner och smakade på allt gott. Och nu sitter vi här och äter smet och muffinserna blev precis klara.
Tycker det är kul att göra saker från sverige, särskilt när de hitttills har älskar allt jag gjort! Eller dem gillade inte djungelvrål så mycket, haha men det har ju inte jag bakat.
Men iaf, jag har det bra kan jag säga!

Och dessa tre dagarna i skolan har vart bra, bäst har dock cross countryn varit. Idag sprang jag över 5 miles, tror jag sprang nästan sex miles med allt tsm, det är 10 km. Jag är trött kan jag lova, ska bli så skönt att få lägga mig ikväll och kunna sova ut imorgon.

Ha de bra, jag har massa bilder på alla godheter att visa er som kommer in någon dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0