Shopping

Idag har jag och min värdmamma varit och shoppat.
Jag kommer verkligen bli pank, ska lägga ut bilder på allt jag köpt senaste veckan.
Jag behöver allt men pengarna bara flyger iväg. Dock är det jättekul att shoppa :D

detta köpte jag idag.

Här är allt från idag, dock har jag inte betalat allt då mycket är till mitt rum.


Men jag köpte träningskläder, allt från shorts, tröja, värmebyxor, sockar och även softball byxor.

Vill bara säga att jag älskar påsarna man får här!

Köpte en tjocktröja från Hollister, Helt UNDERBAR.

Sen är detta saker som jag köpt under veckan.

Älskar tröjan från Pink!





Det är små saker hit och dit, och allt är billigt här. Men när man köper mycket så är det inte så billigt i slutet . :$


Och detta är saker som min familj har köpt till mitt rum. Mtt rum var inte färdig när jag kom, för det var så himla osäkert om jag skulle kunna bo här eller inte. Sen gillar jag att jag får vara med och bestämma lite. I nästa vecka kommer min nya säng och ett lite bord. När allt är klart ska jag visa hela mitt rum. Kan redan nu säga att jag älskar min garderob!








Jag ska verkligen försöka att inte köpa mer saker nu. Dock lär jag behöva mer sportkläder om jag kommer med i något av lagen.
Sedan ska jag imon eller på måndag försöka fixa en mobil, eller nja jag hoppas jag kan fixa ett simkort så jag slipper lägga massa pengar på en mobil.
Har egentligen hittat massa saker som jag vill ha, men känner att jag behöver vänta lite.

Men iaf, shopping är kul och min vecka har vart awesome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0