Skinny love

Det måste vara något fel på mig, hahah. Jag är trött hela tiden och jag äter hela tiden.
Just nu är jag ensam hemma, sitter i soffan och håller på att somna. För en lite stund sen var jag vid poolen och det var helt underbart där. Om någon timma ska jag ut och springa, ska testa att springa 5 km och se var jag tycker om det.
Antagligen kommer jag testa cross country på måndag, vill bara springa 3 miles en gång innan det.

Jag kan även passa säga att jag älskar låten Skinny love med Birdy. Jag vet inte hur många gånger jag har hört den låten idag, jag gillar den för den får mig att tänka. Jag älskar att tänka, även att det inte alltid är så bra då jag tänker alldeles för mycjet. Men idag har den låten vart perfekt och ja, hela min dag än så länge har vart jättebra!

Och låten lazy song, den påminner mig om dig. Jag saknar dig! Jag hoppas inte att det slutar såhär, jag hoppas vi ses snart..

Kommentarer
Postat av: Emma

ÅH. "I told you to be patient I told you to be fine

I told you to be balanced I told you to be kind

Now all your love is wasted then who the hell was I..." <3

2011-08-11 @ 22:17:44
Postat av: Frida

Åh, älskar den delen!

2011-08-12 @ 03:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0