SMÄRTA

Ps, Jag har så himla ont i min kropp. Mina värdföräldrar berätta att jag skulle få träningsvärk, men detta är inte träningsvärk utan detta är smärta. Och detta är bara några timmar efter, tänk hur de ska bli imon då?
Det gör så ont att jag till och med tog en panodil precis och hoppas det kan ta bort smärtan lite.
Har ingen aning om det fungerar, men de gör så ont så just nu gör jag vad som. Har aldrig haft träningsvärk som detta.
Dock var de värt det, för att vara på sjön idag var helt underbart.
Sen när jag orkar ska jag visa massa bilder.

Sen ska jag även visa bilder på mitt rum snart, för om en kvart ska vi åka iväg och hämta min nya säng och sängbord. Så förhoppningsvis hinner vi fixa allt ikväll. Bilder på de kommer någon gång.

Nu ska jag försöka lägga mig igen, går inte det så får jag ställa mig. På något vis gör de ondare att ligga än att stå..
hahah men det var som sagt värt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0