Sport

Jag orkar inte skriva allt nu, men jag kan säga att jag inte ska splea softball ikväll.

Just nu känner jag inte ens för att gå på volleyballen. Vill inte alls gå till ett gäng tjejer där alla känner varandra och särksilt inte när jag inte kan sporten. Men tror att jag ändå kommer testa volleybollen men tror inte jag kommer spela det heller.
Just nu känns det som att jag vill göra cross country, men det är inget jag egentligen vill göra.
Jag älskar att ha en lagkänsla, men vad som är bra med cross country är att jag vet att jag kan springa. Så kanske passar de mig bättre.
Eller så letar jag upp ett fotbollslag utanför skolan.

Ja just nu vet jag inte mycket och vet inte varför jag ens skriver nu. Men det är skönt att skriva lite och jag kan säga att detta är första gången på tre veckorna som det inte känns riktigt bra..

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag tycker att det är starkt att bara gå och testa som du gjort, bland en massa okända tjejer.

Puss på dig

2011-08-08 @ 22:20:43
Postat av: Pappa

Hej Gumman

Jag tycker du är modig som bara går dit och testar, trots att du är en främling i ett annant land.

Kör hårt.

Puss

2011-08-08 @ 22:22:34
Postat av: asse

fan va stolt man blir när man ser att du har varit där och testat! själv skulle jag aldrig våga de.. haha!!



frida, leta upp ett fotbollslag! du måste visa de vad du går för!!

2011-08-11 @ 03:28:32
Postat av: Frida

Åh du gör mig glad Asse!

Jag ska spela fotboll till våren, jag längtar!

saknar faktiskt fotbollen där hemma.



Jag hoppas du fortfarande spelar! <3

2011-08-12 @ 04:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0