Winerbrods

Har haft en bra dag, skolan gick lite segt men ändå inte, haha konstigt.
Men jag är glad att dagen är gjord, för jag hoppas och tror denna veckan kommer gå snabbt.
Efter skolan hade jag träning som vanligt, sen har jag försökt plugga lite med Tiffany men vi är inte så duktigt på att plugga, haha.
Men det var kul att va lite med henne.
Sen har jag itne gjort så mycket mer.
Längtar till onsdag kväll, vill ha mitt historiatest över, men ja jag får plugga för det i morgon.

Nu ska jag strax sova, har precis plattat mitt hår lite för imon ska vi ta kort i skolan. Personliga kort till the yearbook, är inte alls taggad för det. Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig.. Men det blir nog bra.

Måste bara visa detta klippet, omg. Det gjorde min dag till ännu bättre!

http://www.youtube.com/watch?v=thEW20bC8d4&feature=related

Jag måste baka några "winerbrods" snart igen, smakade någon kakaktig sak igår som påminde om chokladbollar. Goda men intei närheten så goda som våra. Dock tycker även amerikanarna att våra är mycket bättre, så det är bra!
Ska försöka baka massor till Laborday som är nästa måndag, ser fram emot hela helgen och hela nästa vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0