12 Juli

Gud vad det händer mycket nu, har så mycket saker att göra att jag inte hinner skriva något här, jag hinner inte ens andas känns det som.

Men igår, den 11 Juli, var det min tur att fylla 18! Så i lördags firades detta med släckten och då blev också en kväll då jag fick säga hejdå till några. Även igår firades min fördelsedag lite, och båda dagarna var jättebra. Jag har fått massa fint och tycker verkligen om att fylla år, men vem gör inte det liksom. Något som jag verkligen gillar är ett speciellt halsband som jag fick av mamma och pappa, jättefint verkligen.

Igår tog jag även den sist sprutan, så nu är jag nog klar med allt innan jag åker. Eller jag har ju all packning kvar och lite annat, men ja de mesta är klart nu. Vad jag mer har gjort de sista dagarna vet jag inte, men typ träffat folk och massa annat.


Här är tre bilder från lördags



Farmor, Morfar och jag.


Min bror Jonas, Jag och Josef!  <3


Här är även en bild på nästan alla mina presenter, dock inslagna. Har lite mer choklad att ge och ska även köpa lite annat svenskt godis! :)


Det är presenter till både välkomstfamiljen och till min värdfamilj. Så det är två böcker, lite saker från Orrefors, lite saker med svenska motiv på.
Sedan har jag lite till små presenter som jag ska dela ut till lite olika under året, kanske till värdmormor och morfar eller liknande, då har jag typ smörknivar och lite andra saker med svenskt motiv på.
Hur jag ska få plats med alla presenter och allt annat som kläder och sånt är dock en stor fråga. Ska nog börja packa idag eller imon.

Nu har jag så ont i huvudet att jag måste vila lite, det blir nog ett avsnitt av Grey's anatomy!
Ha det bra så ska jag försöka skriva snart igen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0