Boston

Imorgon åker vi till BOSTON!
Åh det ska bli så sjukt roligt. På historia lektioner gick vi igenom massa saker som fanns i boston som var värt att se. Så jag Lea, Emma och Emmy ska springa runt där imorgon. Det kommer verkligen bli så kul, men även en väldigt lång dag därför ska jag sova nu. Ska upp vid 7 imon och är nog hemma vid halv elva på kvällen eller något. Och något som inte gör det lättare är att det ska vara nästan 40 grader (omg).

Men det ska bli jätteroligt verkligen.
Och om de inte märks har jag det hur bra som helst!
Älskar campet och är så glad att jag åkte hit.

Hörs snart igen!
LOVE

Kommentarer
Postat av: suzibell

så kul att se att du har det bra!

saknar dig vännen!

2011-07-22 @ 10:40:02
Postat av: Frida

Åh Susanna, hoppas allt är bra med dig också.

Saknar dig, hälsa Josef och alla! <3

2011-07-23 @ 06:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0