En underbar söndag

Gud vilken bra dag, vi har inte gjort så jättemycket men dagen har ändå vart underbar.
vi har en så himla go klass och vi äger, de är så kul att känna att skolan är rolig bara för klassen är bra.
Vi vann också Volleyboll turneringen idag mot de andra lagen från kennady och vi hade så kul.
Vi verkar vara en av de klasser där alla är med alla. Vi verkligen hejade på alla i vårt lag och hade värsta sammanhållningen, andra klassen har kanske också de bara att jag inte sett de men ändå. Älskar min klass!

Och min rumskompis Ilse är också så sjukt bra. Idag fick hon smaka Marabou och hon älskade det. Hon fick även smaka lite läsgodis och de gilla hon med och det var så kul att se henne smaka på det.
Jag fick smaka på tre olika saker från henne, ena vet jag inte ens hur jag ska förklara men jag har ett kort på det som jag ska visa. sen var dem två andra sakerna typ saker som vi också har i Sverige. Men det var jättekul, hon är rolig att prata med så är så glad att hon är min rumskamrat.

Nu orkar jag inte skriva mer. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0