KÖRKORT

Idag fick jag mitt KÖRKORT! Eller inte själva kortet de kommer på posten om några dagar, dock efter jag rest iväg.
Men Fyf*n vilken lättnad de var i morse när han berätta att jag var godkänd. I så många veckor har jag varit så orolig över detta. För hade jag inte klarat de idag hade jag fått göra det när jag kom hem igen. Och eftersom jag fyllde 18 i måndags kunde jag inte göra några av proven tidigare, så igår gjorde jag teorin och fick 59 av 65. Det är 70 frågor men fem av dem är frågor utan poäng, så dem räknas inte även om du har rätt på dem. Men jag är jättenöjd med 59, man måste ha 52 för att klara det. Och så idag klockan åtta hade jag min uppkörning och allt gick perfekt!
Det är verkligen så skönt att jag slipper tänka på detta nu. Jag har sagt att jag har så mycket att göra hela tiden, och körkortet var en av de saker som tog väldigt mycket tid, allt plugg och att köra runt hela tiden. Så det känns amazing att det är över!

Nu är det bara 2,5 dagar kvar här hemma. Hoppas jag känner mig lite lugnare nu när körkortet är ur vägen men det är jag osäker på. Jag har faktiskt inte blivit nervös över att jag ska åka än, eller det känns fortfarande så overkligt. Men jag tror att det är för att jag bara tänkt på körkortet typ, så jag tror att alla känslor över usa kommer komma nu. Men hoppas att jag inte blir allt för nervös eller för ledsen, men det ska nog gå fint!

Men livet känns fan helt underbart nu, lite ledsen över att de inte blir någon håkan hellström ikväll.. Men han får jag se när jag kommer hem igen, har ju så mycket annat att se fram emot!




Super glad tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0