United skates of America

JAG KANSKE HAR FÅTT EN VÄRDFAMILJ!! både jättekul och lite synd, gillar verkligen familjen Bakers så hade gärna bott där ett tag. Men jag kommer minst bo hos dem i en vecka iaf, och om det blir så att jag flyttar till den andra familjen så är vi grannar. Så det är ju jättebra!
varför de inte är säkert är för att jag först måste träffa deras hund och se hur jag reagerar på den. Jag har allergi mot pälsdjus, men det brukar gå ganska bra med hundar så vi får hoppas det går bra!
Skriver mer om det när jag vet mer, men lär nog inte veta något mer innan jag flyttar till Belton.

Men nu ska vi snart åka till United skates of America och det ska bli as kul.
Måste åter igen säga att min klass är så bra. Idag har de nästan börjat kännas jobbigt att dagarna går så snabbt, för jag vill inte alls lämna min klass eller alla mina vänner här. Men samtidigt vill jag ju till Belton, men dagarna får gärna böjra gå lite saktare. hahah
Men att dagarna går snabbt är bara ett tecken på att man har riktigt kul.

Ha de så bra!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Va spännande hoppas att det kommer gå bra puss puss.

2011-07-26 @ 08:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0