upp och ner

oj vad händer? Jag börja precis få panik över usa. De går inte ens förklara hur de känns, de känns så konstigt. Och extra konstigt eftersom jag nästan aldrig känner såhär. De brukar alltid kännas helt rätt, men jag läste precis en persons blogg som har kommit hem nu. Och ja.. jag vet inte vad som hände, allt bara blev konstigt och jobbigt, dock vill jag ju fortfarande åka såklart. Det är inte så jag menar, utan de bara började kännas riktigt annorlunda. Jag tror faktiskt inte att jag har fattat att jag ska åka bort ett helt år, känns fortfarande väldigt overkligt.
Fast jag känner att jag faktiskt lugnade mig lite genom att skriva. Nu känner jag inte alls den paniken som innan, men gud vilken konstig känsla.
Nu verkar jag vara värsta konstiga personen, hahah. Men jag antar att allt går upp och ner och att det även kommer gå upp och ner när jag är iväg.

och jag märker att jag upprepar ordet känns typ hela tiden, men ja, skit samma. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0