38 dagar

Jag känner att jag aldrig har något intressant att skriva om, för det är ganska dött från EFs håll. Varje dag hoppas jag att de ska ringa mig och berätta vart jag ska. Jag vill veta nu så jag kan börja lära mig lite om staten och staden jag ska till, så jag kan drömma mig bort ännu mer, få kontakt med familjen och berätta till alla som frågar vart jag ska. Men en vacker dag kommer dem ringa, jag vet att de bara är att vänta. Har jag tur ringer dem snart och gud va glad jag kommer bli då. Fast lite orolig är jag dock, de finns ju vissa stater som jag hellre kommer till än andra. Men samtidigt vet jag att de kommer bli lika bra till vilken stat jag än kommer till, allt hänger ju på familjen, inte staden eller staten. Så till vilken stat jag kommer till spelar egentligen ingen stor roll, bara jag får en bra familj.

Jag kan även passa på att säga att jag är färdig med skolan nu. Alltså helt färdig, jag har tömt mitt skåp, lämnat in min nyckel, flyttat mitt konto från skolans mac till min och lämnat tillbaka min gamla dator till skolan.
Min skola är något som jag iaf inte kommer saknar när jag är borta, så det känns riktigt skönt att jag är färdig med allt där. Lite mindre bra att jag måste komma tillbaka till skolan om ett år, men de får jag ta då och inte nu. Nu ska jag bara njuta av tanken att jag ska spendera ett år i usa och gå på en riktig high school!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0