Fem dagars ledigt!

Jag är på BRA humör, jag behöver inte gå till skolan på fem dagar, så underbart!
Ser fram emot varenda dag, imon blir det ganska lugnt, lite julsaker kommer upp, torsdag är det thanksgiving, fredag black friday, på fredag eller lördag ska vi fixa med granen, sen ha "mys stund" med familjen och då ska vi äta svenska peppakakor och lite annat!
Kommer bli ett bra lov!!

Sen fick jag veta idag att fotbollens försäsong börjar på måndag.
Måndag till torsdag varje vecka, Mån och tor är det utomhus träning, sen tis och onsdag är det styrka och lite sådant inne.
Jag är lite nervös, men det kommer nog bli bra. Blir säkert bra när det väl kommer igång.
Ska bli skönt att röra på mig igen, träffa nya människor och förhoppningsvis ha kul! :)

Kommentarer
Postat av: lina

hej!

jag funderar på att vvara en utbytestudent i usa men jag ar några frågor som du kanske kan svara på :)

hur gjorde du när du bestämde dig för att du ville göra detta?

behöver du gå om ett år på gymnasiet här hemma i sverige?

& har du fått kompisar och sånt i usa? :)

2011-11-23 @ 20:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0