Äntligen helg!

I torsdags såg jag breaking dawn, vi gick ut och åt och hade en jättebra kväll.
Det var jättemysigt och ja en riktigt bra torsdags kväll.
Dock kom vi i säng vid tre tiden och klockan ringde klockan sex på morgonen.
Var inte allt för trött i skolan, eller ja.. Jag somnade på mattelektionen men de var lugnt. Min värdmamma är min mattelärare så ja, hon var lika trött som jag haha.

Sen när jag kom hem från skolan somnade jag igen.
Jag vaknade kvart över fem och blev sjukt stressad.
Klockan sex skulle jag åka till Naomis 18års fest. Eller ja, vi bara umgicks och åt tårta och lite så.
Det var roligt där, kul att träffa nya människor.
Kom hem ganska tidigt då dem skulle iväg och se breaking dawn.
Gick och la mig halv elva och vaknade lite över 10 idag.
Jag sov 11 och en halv timma inatt, jag behövde sömn kan jag lova.
Men det är inte så kontigt, sov ju lite i torsdags, vart iväg tre helger i rad, jag är sjuk och ja inte sovit särskilt mycket på en låång tid.

Idag har jag skypeat med saknade mormor och morfar, jätteskönt att få prata med dem.
Sen har jag bara suttit i myskläder i soffan och pratat med Mike om svensk mat.
Vi blev alldeles inne i det och kollade säkert på olika maträtter i över en timma.

Nu har jag precis duschat och snart ska jag och Mike åka och hämta hans saker inför hans tävling imon, sen ska vi kanske åka till Worldmarket, en affär med saker från här och där, sen ska vi kanske till ett gym och kolla vad priserna och avtalen är och sen ska vi även handla.
Ikväll ska jag laga mat, någon kyckling sak blir det. Sen ska jag göra en fruktsallad till efterrätt.
Annars ska vi inte göra något. Det känns sjukt underbart att inte ha några planer, att bara sitta här och ta de lugnt. Kunna åka till en affär bara för man vill dit och ja, bara ha det bra.

Det kommer bli en toppen dag!
jag är glad! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0