Måndag och första fotbollsträningen!

Idag hade jag min första fotbolls träningen, de gick bra!
Jag hade verkligen inte behövt vara nervös över detta, det var bara dumt av mig. Jag vet ju att jag kan spela fotboll så de borde ju inte varat en så stor sak, men jag var ändå väldigt nervös innan.
Vi var ganska få dock, men det är ju bara försäsong och många tjejer gör vintersporter så de är inte så konstigt. Plus att de säkert kommer fler med tiden, men ja det var roligt.
Tjejerna där var kanske inte de bästa, två var duktiga. De andra kanske är bättre än vad de såg ut, man är ju aldrig särsklit bra i början av en säsong. Men de gjorde iaf mig självsäker och de gick bra för mig.
De bästa med allt var nog att ha på sig fotbollsskorna och att få känna på bollen lite.
Jag märkte att jag saknat det!

Jag kan också säga att jag är väldigt glad att denna dagen är över. Det har vart en bra dag men det är alltid skönt att ha måndagarna gjorda.
Jag hoppas fortfarande denna veckan kommer gå snabbt, jag ser fram emot lördag!
Nu ska jag göra något annat.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0