Nattbio!

Nu sitter jag här, har precis skrivit på en liten engelska uppgift.
jag gillar hur lätt de känns att skriva nu, eller lätt om man jämför med förr.
Det känns otroligt skönt, dock har inte min skrift utvecklats särsklit mycket, vet inte om jag överhuvetaget har utvecklats så mycket. Allt är bara mycket lättare, tala och skriva, de flyter på jättebra. Men jag tror mest det är för att jag har blivit van och det är inte längre en big deal att prata engelska. Dock hoppas jag verkligen att jag kommer utvecklats mycket innan jag kommer hem.
Men det var inte alls de jag ville prata om..

Jag ville bara berätta att jag ska se Breaking Dawn ikväll!!!
Ska bli super kul. Vi ska först till Bd's (eller något sånt, något med B iaf) en restaurang där dem lagar maten framför dig. Det är super gott, antagligen de bästa jag har ätit här, eller bästa här i MO tror jag.
Efter det ska vi åka till biografen och vänta, vänta och vänta och sen till slut få se breaking dawn.
Hela biografen ska visa breaking dawn, det är 20 biografer där och alla är slutsålda.
Det kommer vara galet och tyvärr har vi inte bestämda plater så man måste vara där ganska tidigt.
Men det gör inget, de ska bli kul att se den på natten.
Kommer dock vara trött imon då jag kommer hem vid halv 3, 3 tiden inatt haha. Men vad gör det, jag har lite lov nästa vecka så jag får sova!
Nu ska jag fixa lite små saker.
Allt är toppen förutom min förkylning, den har övergått till irriterande hosta men det är helt okej.
Ser fram emot i helg, bara andas, bli frisk och ha det bra!

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0