Thanksgiving break

Jag har haft ett bra lov!
Har både gjort mycket och hunnit vila upp mig.
Dock är jag inte alls sugen på att gå till skolan imon, vet inte varför det känns så jobbigt.
Jag har vart vädlgit skoltrött den senaste tiden, jag vet att de inte är lång tid kvar men ändå.
Plus att jag är nervös, för imon är det första fotbolls träningen.
Jag borde vara hur taggad som helst, och på vissa sätt är ajg det, men jag är ändå otaggad.
Antagligen då jag inte vet vad jag ska förvänta mig och att jag är nervös.
Jag tror dock det kommer gå bra när det väl börjar, jag är lite orolig för denna veckan dock.
Något har hänt med min häl, haft ont i den en vecka nu och den har vart svullen och skit.
Äter några tabletter flera gånger om dagen för att ta bort smärtan och göra det bättre, men dem hjälper inte riktigt.
Och självklart är det min högra häl, samma fot som jag skjuter med..
Men jag tror de kommer vara okej imon, mer orolig över hur det känns på tisdag.
Men ja, det ska bli spännande. Jag lovar att skriva hur det gick!

Men som sagt, jag har haft ett jättebra lov!
Idag har vart jätteskön, jag har slagit in paket, skrivit ett långt brev till en vän, några julkort, köpt en julklapp, vart i kyrkan som jag inte har vart i på över fem veckor och ja vi har slappat men ändå gjort små saker.
Jag behövde verkligen detta, varenda dag som detta lov erbjöd.
Nu är det 18 dagar kvar i skolan som jag får bita ihop under, sen är det en ny semester med några nya ämnen, förhoppningsvis massa fotboll och flera resor att se fram emot.
Det är också 80 dagar tills min kära familj kommer hit.
det är 4 veckor till juldagen.

Jag längtar till julen, just nu är jag verkligen inne i allt som har med julen att göra. Julmusik, jag testade även att göra ett julpyssel idag, som jag ska göra med mina syskon någon dag längre fram och allt möjligt.
Jag hoppas de tre närmsta veckorna går snabbt!
ha de bra och håll tummarna att de går bra för mig imon!
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0