Thanksgiving!

Jag har haft en otroligt bra första thanksgiving!
Dagen har vart lång men ändå snabb. Vi har hunnit med massor men den blev aldrig tråkig även att vi för de mesta bara umgicks. Det har vart en riktigt bra dag kan jag lova! Jag skulle inte vilja ändra en enda liten sak, ska berätta allt om den imorgon eller i helgen.

Men thanksgiving är lite om vad man är tacksam för.
Jag är tacksam över min familj, att de gav mig möjligheten till detta, att de alltid stöttar mig, att de alltid finns för mig, att dem gav mig min käraste hund, att dem är otroligt snälla människor och att dem är dem bästa som finns!
Jag är även tacksam över att jag kom till en till otrolig familj. Jag hade en underbar, fantastisk familj och lämnar dem för ett år för att komma till en ny familj och jag får en till underbar familj. Det är inte alla som har den turen, men jag hade jag turen med mig på min sida och jag är så tacksam över det.
Jag är så tacksam för allt som alla gör för mig, för dem som bryr sig, för dem som hör av sig och för så himla mycket mer.
Jag är väldigt lyckligt lottad och de vet jag, jag har så mycket att vara tacksam över och det känns amazing!
Jag älskar er alla så mycket!

Nu ska jag sova för imon blir det shopping redan klockan sex på morgonen, sen blir det julmys med familjen på kvällen. Det kommer bli toppen!
Skriver när ni får tid.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0