Bilder från igår!

Bilder från igår!


Alla seniors, eller ja vi missade två..

Jag och Naomi!

Best hostfamily ever!

Våra hoodies!

Jag, Colbey and Noah.

Me and coach Conner!



Goa Trevor! Kolla in hans hår!!! (vikingahatten fick jag från våran andra coach, han frågade mig alltid saker om sverige och särskilt om vikingarna, sött av honom!)






Här är allt jag fick. De blåa häftet är alla våra tider från våra lopp, och skivan är runt 450 bilder.

Detta är min "boktav" som jag fick. Man måste springa ett viss antal varsity lopp eller få ett viss antal poäng för att få a letter. Detta är vad alla sportmänniskor i filmer strävar efter. Första gången man får a letter i en sport får man ett stort b (Vet inte om alla skolor får just ett b, men det är en bokstav iaf) sen om du gör sporten fler år och gör bra ifrån dig igen får man "a pin" som man sätter på. Sen ska man sätta the letter on the letterman jacket.
Jag vet inte om jag förklarar särskilt bra, men ja, detta är hur jag har uppfattat det. Jag vet säkert inte allt om det, var bara intresserad av grundfakten haha.



Sen fick jag även ett till pris, det är för att jag har bra betyg. Just nu har jag alla A (mvg typ) och ja, (dock kommer jag inte ha alla A i slutet, men än så länge har jag fortfarande det :) )
Varför vi fick det är antagligen för att sporterna försöker uppmuntra bra betyg eller något sånt.

Sen fick jag ett extra "pris" och det var hatten, haha.
Kvällen var jättebra. Har massa fler bilder, eller på Michelle och Mikes kamera.
Sen har jag massa andra bilder från cd.
Ska försöka lägga in lite fler bilder idag eller imon.
Men här är iaf en till från halloween och mitt paket från emma.
Tror jag glömde nämna att jag fick paket av henne, har vart så mycket. Men tusen tack emma!




Söta!

Kommentarer
Postat av: emma

Vilken snygg vikinghatt du har fått ;)

2011-11-03 @ 09:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0