20 oktober

Imon är det fredag, först är det skolan sen är det sista footballs matchen hemma.
Det är även senior night för några sporter, och CC är en av dem.
Jag vet inte riktigt vad det innebär, jag vet att jag ska gå över planen arm i arm med mina värdföräldrar,
få en blomma av min tränare, lämna över blomman till Michelle och sen är vi typ färdiga tror jag.
Kan inte säga att jag älskar att jag måste gå infrö alla, men det ska ändå bli kul. Jag är ju iaf inte ensam.

Idag fick vi lämna våra lektioner och skriva på några papper och ta kort inför the senior night. Alltid kul att få slippa lite av en lektion. Det ska bli kul att få se lagkortet, eller ja senior "lagkort". Naomi var inte där, så det var jag och typ sex killar. haha.

Imon är det även två veckor till VEGAS! gud vad jag längtar!
Nu ska jag sova, jag tror jag kommer ha en bra dag imon, har dock prov i matte i början av dagen men det kommer säkert gå bra.
Nu ska jag strax sova!

ha det bra! nästa gång ska jag skriva om ett litet roligt misstag jag gjorde, eller ja jag blandade ihop två ord. Kommer inte låta lika roligt här men det var roligt när de hände.
Men de tar jag nästa gång om jag kommer ihåg det.
Ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0