Drömmar

I Sverige brukar jag oft komma ihåg mina drömmar, men här gör jag inte det. Det händer väldigt sällan just nu att jag kommer ihåg vad jag drömmer, men det kan hända då och då. Vet att jag för typ en vecka sen drömde om något här, men när jag vaknade kunde jag inte komma ihåg om jag drömde på svenska eller engelska.
Så jag vet inte om jag drömmer på svenska eller engelska, men nu tror jag nästan att jag gör båda. Jag tror nog att jag har börjat drömma på engelska, iaf ibland. Eller Mike tror det, för inatt har jag tydligen pratat i sömnen och sagt "What? i don't know.." eller något sådant. (huset här i Arkansas är mindre och nästan alla sova i samma rum) Men hur som helst, jag kanske drömmer på engelska, det är gansak coolt!
Jag längtar tills jag kan vakna och vara säker på att jag drömde på engelska, det ska bli coolt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0