Fredag, igen!

Det är helt sjukt att det redan är fredag, tiden går så himla snabbt.
jag har haft en jättebra vecka, men det har vart fullt upp så har inte haft tid att skriva.

nu sitter jag här, ensam hemma med min dator, i ugnen har jag brownies så familjen har något gott när dem kommer hem. Jag har varit nyttig hela veckan, men jag och Mike ska ha en onyttig helg, så ska baka massa gott!
Snart ska jag kanske träffa Chris en liten stund om han blir färdig med sin träning i tid, sen ska jag nog ut och äta med Mike och mina syskon och sen antagligen film.

Jag ska försöka skriva ikväll igen eller imon, ska skriva om mina senast dagar, har vart på lagmiddag, haft tävling och ja lite sånt. Veckan har vart otroligt bra! Verkligen jättebra, och jag tror min helg kommer fortsätta lika bra!
Inget särksilt planerat i helgen förutom alla onyttigheter som jag ska äta, det känns sjukt skönt att bara kunna ta de lugnt och äta gott kan jag lova!

Hörs snart! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0