Jag älskar er, Sopha och Josef!

Det är lördag eftermiddag och jag ska snart åka väg till till ett event med EF, först pizza och sen vidare till något som är kallat corn maze. Berättar mer om det efteråt, då jag faktiskt inte vet allt vi ska göra.

Idag vaknade jag upp och grät.. Hade en dröm om att det hände väldigt hemska saker till min familj hemma i sverige. Men allt är bra med dem, men ja det får mig ändå att sakna dem.
Ingen hemlängtan än så länge, det äger! Saknaden är stor, men att åka hem är inget jag vill!

Men jag har så fina människor där hemma. När jag, Mike och Michelle sitter i soffan i förmiddags plingar det på dörren och en snubbe står där med jättefina blommor och säger att dem är till mig.
I början tänkte jag, "jösses, vem fan kan dem vara från?"
Även Michelle och Mike blev lite så, vem kan de vara från, haha.
Men blommorna var från fina kära älskade Sophia och Josef.

Det är verkligen så typiskt Josef att skicka blommor, och ja jag älskar honom så mycket.
Min syster kan verkligen inte kunnat fått en bättre kille.
Blommorna gjorde mig så glad, dem kom helt perfekt efter min hemsk dröm.

Var även ute och sprang innan idag, första gången jag sprang med min värdpappa Mike. Det var riktigt skönt att springa idag, vi har fint väder idag som vi även har haft i i veckan. Dock ska nästa vecka bli väldigt kall, usch.
Nu måste jag sluta skriva och ska fortsätta att se på Greys anatomy och sen åka till EF saken.

Här är bilder på mina vackra underbara blommor och lite andra saker!







Josef och Sophia, Jag älskar blommorna och jag älskar er!


Underbara förrätt med underbara Frida!


Jag fick en träningströja som jag bad dem skicka, ett nytt linne, godis, lite julklappar som jag ska ge till familjen med sverige motiv och lite annat! Helt perfekt!

MUMS!

Kan lova att man blir överlycklig när man ser ett grönt paket i brevlådan elelr utanför dörren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0