Måndag

Ännu än jättebra dag!
Lagade pannkakor för familjen idag, jag bakade även biscuits och sen hade vi bacon, jordgubbar, banan, grädd och ja säkert något mer!
Det var jättegott och de känns så bra att göra något och hjälpa till.
Sen idag fick jag även ett paket av Sophia, helt underbart.
Fick massa godis, en jättefin topp och ja det var perfekt!
Sen har jag bara spenderat hela kvällen i soffan under en filt! Eller innan maten sprang jag, men blev inte långt då min benhinnor ville döda mig. Tror jag ska vila lite i veckan.
Men allt känns helt underbart, ska kanske plugga lite historia nu i typ 10 minuter så jag slipper lite imon.
Imon är det även ett möte med cc, typ avslutningsmöte. Sen blir det att plugga.
Men idag har vart toppen!
TACK Sophia!
Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0