My sport is your sport's punishment

Min vecka var väldigt bra!
Min måndag, tisdag och onsdag gick otroligt bra och dagarna bara flög iväg.
Sen i torsdags gick dagen lite långsammare, jag hade tävling efter skolan så var hemma ganska sent.
Tävlingen gick sådär, jag var lite arg på mig själv var ganska nära en medaljplats men tog den inte.
Men det var ändå en bra tävling, laget hade väldigt kul efteråt och vi hade ganska många som tog bra placeringar.
Jag hoppas att detta var min sista tävling men de vet jag inte än. Jag ska träna denna vecka och försöka prata med min tränare om det.
I går hade vi ingen träning och det var otroligt skönt, min kropp höll på att döda mig. Jag umgicks även lite med Chris igår, och efter det såg jag och min värdpappa på "the blind side" riktigt bra film!
Nu idag ska jag ut och springa med Tiffany, det ska bli skönt.
jag vill inte ha tre dagar utan löpning, då blir de så tungt på måndag.

Jag är så glad att jag började med cross country, jag är så glad att jag kan tycka löpning är roligt, att det är skönt, att jag träffade så fina människor och ja, jag är stolt och glad att jag valde det.
Jag är även stolt över att jag har tävlat fast jag tyckt det var tråkigt, men man kan inte alltid bara göra roliga saker.
Löpning är just nu min sport, förr var löpning mer som ett straff.
Därför älskar jag min rubrik, my sport is your sport's punishment.

Nu ska jag fortsätta att ha en bra lördag, ska upp och byta om och sen springa.
Jag har bakat chokladbollar nu i morse, så har massa gott att äta när jag kommer hem.
Vi ska ha en onyttig dag, kolla på film, fixa små saker här hemma och ta dagen som den kommer.

Ska försöka skriva senare idag och även lägga in bilder!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0