Tankar

När jag har tid för att bara sitta ner och tänka (som jag har idag) då kan jag ibland inte förstå att jag är här.
Jag kan faktiskt inte förstå att jag verkligen är i USA, att jag bor här, går i skolan och ja, allt som händer här.
Det känns ganska ofta som en dröm.
Och ibland när jag tänker på att detta inte är mitt vanliga liv, att jag ska lämna mitt liv här, då kan de kännas som att det är fejk typ.
Samtidigt som jag inte kan förstå att jag är här, kan jag inte förstå att jag ska lämna detta.
Jag är rädd för sista tiden här, rädd för hur de ska kännas att säga hejdå.
Det kändes jobbigt att säga hejdå i Sverige, men samtidigt visste jag att de inte var ett riktigt hejdå för jag kommer tillbaka. När jag tänker på att jag ska lämna detta en dag (långt fram men ändå inte jättelångt) känns det jättekonstigt, och det är något jag inte vill tänkte på. Jag vet att jag inte borde tänka på det utan leva i nuet, men ibland när jag tänker på hur toppen något är här kan de hända att jag tänker att jag måste lämna det en dag.
Men ja, nog om det. Nu ska jag se klart mitt gossip girl avsitt!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag är precis likadan! Iblannd känns det så overkligt at man faktiskt är här!!

2011-10-27 @ 04:39:03
URL: http://mariamerica.com
Postat av: Maria

Oj fel address här är min : www.mariamerica.devote.se

2011-10-27 @ 04:41:26
URL: http://mariamerica.devote.se
Postat av: Frida

Skönt att höra att fler känner samma!

2011-10-29 @ 20:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0