The Bonfire

Okej, igår kväll var jag på min första bonfire.
Jag gillar det jättemycket, jag tycker eld är mysigt att kolla på och stämningen där var go.

Det börja med att Chris kom och hämtade mig, och när vi kom till stället var det två killar där som väntade på oss.
Dem ville att jag skulle se när dem startade elden.
Början av kvällen var bäst, det kom några till killar efter en stund och de roligaste var när vi var runt 7-8 personer.
För då var elden bra, vi hade go musik i bakrunden och jag var inte blyg och alla pratade.
Sen när mer folk kom blev jag blygare, och ja jag blev ganska tyst.
Men kvällen var riktigt bra!
Dock stannade vi inte så länge då Chris och två andra var tvungna att gå till ett annat ställe.
Jag kunde stanna, åka med dem eller åka hem.
Jag bestämde mig att åka hem för ja, det var bäst så.
Men jag tror att det var en bra första kväll där.
Jag hade trevligt och jag är glad att jag gick.

Det enda liiite negativa var att inga tjejer pratade med mig.. Tjejerna där är de "populära" och "coolare". Men ja, jag klarar mig bra. Jag prata med ganska många nya människor även om alla var killar, och jag hade kul. Det är de viktigaste.
Jag är glad att jag gick, men jag var riktigt nervös. Men jag gillar att vi var där så tidigt, jag hade inte älskat att komma dit sist. Då hade jag antagligen varit ännu blygare.


Idag har jag vart och kollat på Ks fotbolls match, dem förlorade dock. Men vi har underbart väder så det var kul att se henne spela hennes sista match.
Vi har haft två underbara dagar nu, eller tre med idag. Början av förra veckan var KALL! Men de senaste dagarna har vart jättefina, riktigt fina höstdagar. Imon ska det bli riktigt varmt, de ska vara uppe i 86 eller något, sen på onsdag igne ska de vara nere runt 48 igen. Så vädret går väldigt upp och ner, men för varje fin dag vi får är jag tacksam för!

Nu ska jag sitta och skriva lite saker, sen ska jag förhoppningsvis träna och sen hände lite andra små saker ikväll.

Jag har haft en toppen helg!
Och nu har jag bara tre dagar i skolan sen nästa fredag åker jag till en ny stat, Arkansas!


Nu ska jag till ett gym och träna med Calistro och Kelsey!
(varje dag denna helgen har jag umgåtts med olika människor, det känns toppen!)

Ha en bra vecka! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0